Karikatür Resimleri Bloguna Hoşgeldiniz.

Dikkat ettim de, birçok karikatür paylaşım sitelerinde sadece resimleri paylaşıyorlar. Ne bir yorum ne bir konu ekliyorlar resim ile ilgili..

İşte ben bunu aşmak için Karikatür Resimleri başlıklı bir Blog kurdum. Amacım karikatür resimlerindeki anlatılmak istenen duyguyu, heyecanı ve zevki kendimden ve hayatımızdaki olağan durumlardan yola çıkarak bir hikaye havası oluşturmak.

En azından ben böyle olmasını istiyorum.

Ekleyeceğim yazılara yorumlarınızla destek olabilir ve konu hakkındaki hemfikir oluşumuzu paylaşabilirsiniz.

Yasal Uyarı: Bu Blogun Bütün Hakları Saklıdır. Ama Yavru Kurt Derseniz Çıkabilir Belki :)

Sevgiliniz ve Yalnızlığınız


Şimdi burada Embesillik ile Yalnızlık kavramlarını birbirinden ayırmak lazım. Karikatür de resmedilen kişi biraz Embesile benziyor kabul ediyorum. Fakat o kişinin yalnızlığındaki çaresizliğini de resmetmiş olabilir sevgili Selçuk Erdem Abimiz.

Hani bir söz var Güldürürken Düşündürmekte gerekir diye..

İşte bu karikatüre gülüyoruz ama çevremizde veya kendi içimizde bu tip durumlar yaşamadık mı ?

Özenle yazılmış Aşk Mektupları ama yine kendi kendimize postaladığımız mektuplardır bunlar.

Arkadaşımızın Cep Telefonundan kendi Telefonumuza çektiğimiz aşk kokan Sms'ler..

Bu örnekler büyüdükçe büyür ve insan bunları yaparak sadece kendini kandırır. Peki bir insan neden kendini kandırma eğiliminde bulunur ki ?

Bunun bir nedeni varsa, kesinlikle Mahalle daha doğrusu Arkadaş çevresi baskısıdır. Senin tipsiz olduğunu yüzüne vurmazlar ama hiç yanında kız arkadaşın olmadığı için türlü türlü şakalarla moralini alt üst eder ve seni çevreden soğuturlar.

Bunun akabinde ise paranoyak davranışlar sergilemeye başlarsın. Tıpkı az önce anlattığım Aşk mektubu ve Aşk kokan Sms'ler gibi :)

0 yorum:

Yorum Gönder