Karikatür Resimleri Bloguna Hoşgeldiniz.

Dikkat ettim de, birçok karikatür paylaşım sitelerinde sadece resimleri paylaşıyorlar. Ne bir yorum ne bir konu ekliyorlar resim ile ilgili..

İşte ben bunu aşmak için Karikatür Resimleri başlıklı bir Blog kurdum. Amacım karikatür resimlerindeki anlatılmak istenen duyguyu, heyecanı ve zevki kendimden ve hayatımızdaki olağan durumlardan yola çıkarak bir hikaye havası oluşturmak.

En azından ben böyle olmasını istiyorum.

Ekleyeceğim yazılara yorumlarınızla destek olabilir ve konu hakkındaki hemfikir oluşumuzu paylaşabilirsiniz.

Yasal Uyarı: Bu Blogun Bütün Hakları Saklıdır. Ama Yavru Kurt Derseniz Çıkabilir Belki :)

Görünen Köy Kılavuz İstemez


Başlıkta ki atasözü sanırım bu durumu anlatan en iyi özettir.

Bildiğiniz gibi bizim Türk insanımız bu konularda çok sinir bozucu olabiliyor. Tabi bizde kimi zaman yapmıyor değiliz hani :)

Yani gördüğün halde, illa ki onaylatıcaksın karşı tarafa ne yaptığını..

Ufak bir örnek diyalog vermek gerekirse;

- ZırrrRRrrRR..!

+ Alo0o ?

- He Mahmut uyur musun ?

+ Evet, Zaten şuan rüyamda telepati gücüylen iletişim kuruyoruz Ahmet.!


Ya da şöyle bir örnek diyalog olabilir;

(Diyelim ki bir kişinin Avukatlık bürosunda işi var ve yolda gördüğü bir "Avukat bilmem ne" tabelası üzerine Apartmana giriyor.)

- Merhabalar,

+ Buyrun hoşgeldiniz, nasıl yardımcı olabilirim ?

- Burası Avukatlık bürosumu ?

+ Aa, hiç olur mu ? Aslında burası Süper Market ve Tabeladaki Avukat yazısını Yem olarak atıyoruz..

- Nasıl yani ?

+ Lan yürü git hastamısın nesin.!


Lafın özü, bu gibi diyalogları en çok kuran ülke insanı olma özelliğine sahibiz diye düşünüyorum. Bu bir yetenek olsa gerek :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşım siteni duydum geldim gayet mantıklı bir çalışma sistemi geliştirmek istiyosun ancak karikatür yok:) giriyorum her defasında bi şey yok eklersen sevinirim :)

Ateş dedi ki...

Teşekkürler geldiğin için, Şu aralar Açık Öğretim kayıtları ile uğraştığım için ilgilenemedim Burasıyla :)

Madem dikkatini çektiğim birileri var, severek yazılarıma devam ederim.

Sağolasın.

Adsız dedi ki...

ya bana at binenin kılıç kuşananın ile ilgili karikatür lazım arkadaşlar!!!

Yorum Gönder