Karikatür Resimleri Bloguna Hoşgeldiniz.

Dikkat ettim de, birçok karikatür paylaşım sitelerinde sadece resimleri paylaşıyorlar. Ne bir yorum ne bir konu ekliyorlar resim ile ilgili..

İşte ben bunu aşmak için Karikatür Resimleri başlıklı bir Blog kurdum. Amacım karikatür resimlerindeki anlatılmak istenen duyguyu, heyecanı ve zevki kendimden ve hayatımızdaki olağan durumlardan yola çıkarak bir hikaye havası oluşturmak.

En azından ben böyle olmasını istiyorum.

Ekleyeceğim yazılara yorumlarınızla destek olabilir ve konu hakkındaki hemfikir oluşumuzu paylaşabilirsiniz.

Yasal Uyarı: Bu Blogun Bütün Hakları Saklıdır. Ama Yavru Kurt Derseniz Çıkabilir Belki :)

Stresli Bir Günde Huzur Ararken...

Hani bazen insanın öyle canı sıkılır ki, çeşitli Atraksiyonlar yaşamak ister. Mesela Buzdolabını açar ve Buzluğa Kafasını sokup hergününden farklı olarak birşeyler denemek ister.

Yada ne bileyim, şöyle güzel bir Cafe'de kahve içip kafa dağıtmak ister..

Hatta kahveni yudumlarken yanında en sevdiğin Dergi'nin yeni sayısını alıp büyük bir huzurla okumak ister...

Gerçekten de çok güzel olurdu şimdi bunu yapmak, Fakat ne mümkün bu ?

Tam siz kahvenizi FonDip yaparken, size kendisini çok yakın hisseden ama gevezeliği yüzünden çekilmez bir arkadaşınız çıkagelir yanınıza..

Sizi gördüğüne çok çok sevinir ve hızlı bir hamle ile masanızdaki sandalyeyi kapıp yanınıza ilişiverir.

Onu kırmamak için mecburen sessiz kalır ve Ruhsuz bir şekilde suratına bakarsınız. Öyle ki, sizin bu (S.ktir git başımdan) tavrı bakışlarınızı hiç tınlamaz ve heyecanlı bir şekilde size binbir türlü hatırasını anlatır.

Örneğin siz bir Erkeksiniz ve Geveze arkadaşınız bir Bayan. (Biraz Topluca bir bayan)

- Mehmet hani evden çıkmıcaktın bugün yaaaaaa.!!!
+ Sorma canım ya, işim çıktı da oyüzden..
- Ee ozaman niye burdasın ki ?
+ İşim demin bitti, bende biraz tek başıma kafamı dinlemek istedim.
- Hımm (Birkaç saniye düşündükten sonra), Ee beraber takılalım ozaman bugün ?
+ Aslında ben.. (Kem Küm)
- Hiç anlamam bugün beraberiz ona göre :)
+ Ya canım sana açık olucam, Bugün kendimi çok kötü hissediyorum. İş falan bahane, ben keyif yapmak için geldim buraya..
- Vay düzenbaz :) Ozaman birşeyler ısmarla bana karnım çok aç, yoksa affetmem :)
+ Sen doyacağına inanıyormusun ?
- Ne dedin ?
+ Dedim ki, menüye bak ne istiyorsan alıyım sana..
- Ayyy canım süpersin yaaaa...
+ Öylemiyim :)
- Öylesin öylesin. Neyse şimdi buranın Hamburgeri süper oluyor, yanına da 2 porsiyon Patates Kızartması ve Büyük Boy kola.. Tatlıyı sonra düşünürüm.
+ Oldu başka ? (Şaşkın bir bakışla)
- Ya aslında bunların yanına birde Sosisli iyi giderdi ama senden utanıyorum :(
+ Utanma canım ne var bunda..
- (Aptal bir gülümseme ile bakar) Tamam ozaman bir tane de Sosisli istiyorum.
+ Maşallah.!
- Ne Oldu ?
+ Ya Birşey sorcam, Anne Baba Akrabamı senin ?
- Yoo hayır, Ne demek şimdi bu ?
+ Diyorum ki, Bunları yemek için Ya Embesil olmak gerekiyor Ya da Öküz olmak..
- Mehmet bak şakanın tadını kaçırıyorsun.!
+ Ne şakası Lan ? Yok hamburger yok Patates Kızrt. Yok bilmem ne.. Azıma S.çsaydın bari ?
- Pisliksin sen ya :(
+ Sende Domuzsun.! Her B.ku yiyorsun yahu, Bir kafa dinleyelim dedik. Şu başımıza gelenlere bak..

Artık Mehmet için iş çığırından çıkmıştır. Bütün sinirini kıza boşaltmaktadır.

- Yeter artık Mehmet, Yeterince hakaret ettin. Ben gidiyorum.
+ Anlamadığım şey şu; Bu kadar yemek yiyorsun da Evde nasıl S.çıyorsun be Mübarek kadın.! Yeminle Klozet taşıyordur.

Kız çoktan olay yerini terketmiştir.!

+ İnsan Hayvanı ya, Siparişlerini sayarken bile midem bulandı valla.!

Böyle hadiseler kimi zaman başımıza gelmiyor mu ? Gelmez olur mu :) Benim böyle bir hatıram var malasef. Gerçekten çok bunaltıcı bir durum..

Herkese Bol Stressiz Günler Dilerim..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

mükemmelsin :D okurken gülmekten öldüm. heel o son satırlar.. mehetin çığrından çıkışı :D devamını bekliyorum. sürekli takipdesin haberin olsun :)

Ateş dedi ki...

Hemen hemen Her Gece yazmaya çalışıyorum. Daha doğrusu İlham geldikçe hikayeleri çoğaltıyorum :)

Teşekkürler Takibin için ;)

OKTAYUSX dedi ki...

2 kelime ile Süper Yazı xD

Adsız dedi ki...

ayyy altıma gülmekten sıça sıça bok kaybından ölcem

Yorum Gönder