Karikatür Resimleri Bloguna Hoşgeldiniz.

Dikkat ettim de, birçok karikatür paylaşım sitelerinde sadece resimleri paylaşıyorlar. Ne bir yorum ne bir konu ekliyorlar resim ile ilgili..

İşte ben bunu aşmak için Karikatür Resimleri başlıklı bir Blog kurdum. Amacım karikatür resimlerindeki anlatılmak istenen duyguyu, heyecanı ve zevki kendimden ve hayatımızdaki olağan durumlardan yola çıkarak bir hikaye havası oluşturmak.

En azından ben böyle olmasını istiyorum.

Ekleyeceğim yazılara yorumlarınızla destek olabilir ve konu hakkındaki hemfikir oluşumuzu paylaşabilirsiniz.

Yasal Uyarı: Bu Blogun Bütün Hakları Saklıdır. Ama Yavru Kurt Derseniz Çıkabilir Belki :)

Mahalle Maçlaro ve Top Kesen Sapık Amca

Valla yazının başlığına ne yazsam diye düşünüp durdum. En sonunda "Sapık Amca" tabirini uygun buldum :)

Hemen konuya Derinlemesine dalalım istiyorum:

Sanırım her gencin veya yetişkin insanın diyelim, çocukluk anılarında kesinlikle "Mahalle Maçları" adı altında ilginç futbol maçları anıları vardır.

Mahalle Maçı dediysem sakın abartmayın olayı, 1 veya 2 sokak yandaki apartmanlar arasında yapılan maçlardır bunlar...

Çocuk aklı olduğu için sen o 1-2 sokak farkı Mahalle Maçı diye benimsiyordun. Ya da öyle olsun istediğinden kaynaklandığı için o farkı Sineye çekiyordun :)

Neyse, bu iki takım arasında belirli bir gün ve saat ayarlanır. Daha sonra o güne kadar çevre Sokaklardan yetenekli topçular aranırdı :)

Maç günü gelir ve iki takım oyuncuları da saha içinde yerlerini alır. Sahada o bildiğiniz halı sahalardan değil, Normal Beton zeminde ve kenarlarda Kaldırım taşları olan sahalardan :)

İşte maç başlar ve kıyasıya bir mücadeleye girişilir. Tam maçın heyecanlı yerinde, iri kıyım bir arkadaş topa fazla yüklenir ve top doğruca Yazının Başrol oyuncusu Sapık Amca'nın bahçesine kaçar..

Çocuklar Amca'nın marifetlerini bildikleri için aralarında tartışma başlatırlar:

X Mahalle: Oğlum topu sizin Ayı Cemil attı, o alcak.!
Y Mahalle (Ayı Cemil): Banane Lan, ben girmem o bahçeye..
X Mahalle: Ozaman Hükmen biz kazandık oyunu ?
Y Mahalle: Lan gerizekalılar ne alakası var .!
X Mahalle: Topu sizin takımın oyuncusu attı, Almadığınız için biz kazandık (Mantığa bak Yahu)
Y Mahalle: İçine S.çim ya, sizin gibi bebeklerle oynayanda hata zaten.!
X Mahalle: Doğru konuş Lan, Erkeksen git topu al ozaman ?
Y Mahalle: Alırım lan ne var bu kadar korkacak.!

Derken hakkında türlü türlü efsaneler yaratılan ve evinin Buzdolabında yavru kedi cesetleri bulunduğuna inanılan Sapık Amca belirir. Amca topu sol eline alır, çünkü diğer elinde kocaman bir ekmek bıçağı vardır :)

Tabi bunu gören Çocuklar hemen çalıların ve çöp konteynırlarının arkasına saklanır. O Sırada:

Sapık Amca: Kim Attı bu topu bahçeye ? (Sakin bir ses tonuyla)
X - Y Mahalle: (Ses Yok, Çünkü herkes Yusuf Yusuf atıyor)
Sapık Amca: Çıkın meydana birşey yapmıcam.!
X - Y Mahalle: (Kimse korkudan bir adım bile atamaz, öylece yerlerinden izlerler durumu)

Bu duruma sinirlenen Amcamız Bombayı patlatır :)

Sapık Amca: Ulan G.tünüze sokarım bu Topu .!
(Birkaç saniye sonra topu lime lime eder)
Sapık Amca: Alın şimdi oynayın bakalım.!

İşte bu gibi amcalar her Yetişkin Erkeğin çocukluğunu yemiştir. Adeta Bahçeye top atmak Fobi haline gelmiştir :)

0 yorum:

Yorum Gönder